קבלני איטום חומרי איטום מילון מונחים מאמרים
    
 
איזור בארץ: תחום התמחות:
מילות חיפוש:
 
 
  אודות
  קישורים מומלצים
  הגשת מאמר
  צרו קשר
  דף הבית אודות


שלום ותודה שנכנסתם לבקר באינדקס האיטום הישראלי.

האתר נוצר על מנת לרכז במקום אחד מרכזי ברשת - את כל הנושאים הקשורים אל נושא האיטום.

מטרתנו: להיות שער הכניסה לכל נושא איטום המבנים ברשת האינטרנט.

מכיוון שקיימים ברשת אתרים רבים העוסקים בנושא זה, חשבנו שיהיה נכון וראוי לרכז במקום מרכזי אחד את כל המידע הקיים ברשת, בצורה ניטרלית ובהירה.

האתר איננו מיועד למטרת רווח. רישום לאתר הנו חופשי וכל השרות ניתן ללא תשלום על מנת לקדם את ענף האיטום ולשרת את קהל הלקוחות ובעלי המקצוע.

מטבע הדברים, חלק מהתכנים הועלו לאתר באופן ישיר וחלק אחר מובא בצורת קישורים לאתרים חיצוניים. באמצעות שימוש במנוע החיפוש של האתר, או באמצעות שיטוט במדורים השונים של האתר, תוכלו למצוא כל שתרצו בנושא איטום מבנים.

באתר ירוכזו באופן שוטף מאמרים, מפרטים טכנים, שרטוטי פרטים, רשימות של קבלני איטום ויועצים , סקירות מקצועיות של חומרי איטום, חומרי אטימה, רשימות יצרנים וספקים ועוד.

 

מדריך חומרי איטום המוצג באתר הנו הראשון מסוגו בארץ ומכיל מאות מוצרים וחומרים לאיטום מכל הסוגים ועבור כל המטרות. כל הסקירות של חומרי איטום מתבצעות ע"י אנשי המערכת ומובאות לאישור יצרני ונציגי החברות השונות בטרם העלאתם לאתר. חברות המעונינות להציג חומרי איטום, חומרי אטימה והדבקה או מוצרי עזר נילווים מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעדכן את המוצרים במדורים המתאימים.

בעמוד הקישורים תוכלו למצוא קישורים חיצוניים מומלצים ברשת הקשורים לענף.
בעלי אתרים אשר מבקשים להוסיף את אתרם לרשימת הקישורים מוזמנים לעשות כן כאשר התנאי היחיד הנו רמת התוכן המקצועי של האתר / המאמר.


נשמח לקבל תכנים בנושא, מכל סוג שהוא. כל תוכן שיסופק יפורסם באתר במדור המיועד לו, עם קישור חיצוני לכותב המאמר ולאתרו. קבלני איטום ובעלי מקצוע בתחום מוזמנים לפתוח כרטיס באתר ולהציג עצמם בליווי תמונות.


הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שעה. נשמח לקבל כל תקשורת כמו גם הצעות לשיתופי פעולה לקידום ענף האיטום בישראל.

ניתן לפנות אלינו גם במייל [email protected].

 


בברכה,
מנהלי אתר איטום
אינדקס איטום ישראלי

  אתרים מומלצים:  סיקה   אדריכלות   איטומן   פזקר   ביטום   
הוספת עסק לאינדקס | אודות | קישורים מומלצים | מאמרים | פורום | הגשת מאמר | צרו קשר חומרי איטום קבלני איטום מילון מונחים