קבלני איטום חומרי איטום מילון מונחים מאמרים
    
 
מה אוטמים?משפחת החומר:
מילות חיפוש:
 
 

דיימוניק NT

מסטיק פוליאוריטני חד-רכיבי מתקדם.

מתאים לאיטום תפרי התפשטות רחבים, עד 10 ס"מ רוחב. משמש לאיטום תפרי התפשטות בקירות חוץ, בין אלמנטים במבנה, במבנים טרומים, סביב פתחים, קירות מסך ועוד.

יבוא ושיווק - ביטום בע"מ
דיימוניק NT
חומרי איטום מסטיקים פוליאוריטנים
איטום סדקים תפרי התפשטות  

 

"דיימוניק NT" הנו חומר איטום פוליאוריטני אלסטומרי חדשני, תוצרת חברת Tremco (ארה"ב), המשווק בישראל ע"י חברת ביטום בע"מ.

 

הדיימוניק NT מצטיין בכושר תנועתיות גבוה מאוד, של בין -50% ל +100% , ומודול אלסטיות נמוך ביותר. שתי תכונות אלו מאפשרות ליישם את החומר בתפרי התפשטות רחבים במיוחד, ברוחב של עד 100 מילימטרים וללא חשש מהנתקות החומר מן הדפנות או מקריעתו כתוצאה ממאמצי המתיחה בתפר.

 

שילוב זה, בין כושר תנועתיות גבוה ומודול אלסטיות נמוך, מציב את ה"דיימוניק NT" הרבה מעל למסטיקים הפוליאוריטנים הנפוצים, אשר כושר המתיחה שלהם נע לרוב סביב ה + 25%. החומר עמיד בפני קרינת השמש (UV) ותנאי האקלים ומספק מענה מצויין למטרת איטום תפרי התפשטות בקירות חיצוניים. זמן ההתייבשות של החומר מהיר.

 

מסטיק NT ניתן ליישום ללא פריימר על מרבית סוגי התשתיות. בתשתיות צימנטיות פורוזיביות מומלץ להשתמש בפריימר יעודי מאת היצרן. החומר נצמד היטב למגוון רחב של חומרי בניה כגון בטון, לבנים, ברזל, אלומיניום, עץ, קרמיקה, פלסטיק וכדומה.

 

(ראה גם את תאור המוצר (באנגלית) בקובץ הPDF אשר באתר חברת Tremco, על Dynomic NT).

 

החומר מסופק בשרוולים המכילים 600 מיליגרם (ראה תמונה). לפרטים טכנים והדרכה יש לפנות לאתר הבית של חברת ביטום בע"מ. ניתן לפנות גם אל קו הייעוץ של חברת ביטום, בטלפון 072-3360859.

 

 
  אתרים מומלצים:  סיקה   אדריכלות   איטומן   פזקר   ביטום   
הוספת עסק לאינדקס | אודות | קישורים מומלצים | מאמרים | פורום | הגשת מאמר | צרו קשר חומרי איטום קבלני איטום מילון מונחים